Synpunkter på din serviceresa

Här kan du skriva synpunkter eller klagomål på din serviceresa, sjuk – eller färdtjänstresa samt Närtrafik. Dina synpunkter är viktiga för oss!

Om du har synpunkter på din Serviceresa kan du använda formuläret nedan.

Övriga ärenden, exempelvis frågor om beställning och bokning av en färdtjänstresa eller sjukresa görs över telefon till 010 - 21 21 021. Frågor som berör exempelvis färdtjänsttillstånd hänvisas till våra färdtjänsthandläggare.

Ett ärendenummer visas längst ned på sidan när formuläret har skickats. Spara ärendenumret.

Vid problem att skicka in formuläret

Testa att skicka in formuläret på nytt om det inte går första gången. Om det inte fungerar rekommenderar vi att du testar en annan webbläsare. Du är välkommen att kontakta vår kundtjänst om du vid flera tillfällen inte kunnat rapportera in ett ärende.

Telefon: 010 – 21 21 021

Uppdaterad 11 januari 2021